23 juli 2007

What Modern Bombshell Are You Most Like?

You Are Most Like Dita Von Teese

“I love playing the part of the damsel in distress.”


Jag är mycket nöjd =). Dita von Teese (för er som inte känner till henne så är hon en så kallad burlesque artist, dvs. en exklusiv strippa, samt Marilyn Mansons exfru) är nämligen min absoluta idealkvinna. Hade jag kunnat se ut som henne så hade jag varit överlycklig, men tyvärr så är jag mindre bekväm i den elegant "feminina" stilen (högklackat, kjolar, elegant makeup osv). Hur mycket jag än skulle vilja så skulle det inte gå... men vem vill inte vara lika snygg som Dita i en korsett?

Dita von Teese´s Official Home Page

3 kommentarer:

Fia sa...

Hehe, jag blev liv tyler.. “I don't want to spend so much time obsessing about myself.” =)

Minellie sa...

Christina Aguilera... Hoppas det inkuderar hennes röst också!!

"I'm experimental by nature... always exploring my creativity"

Sooz sa...

Jag fick också Dita :) Jag gillar henne också massor. Sååå snygg!