19 augusti 2007

Trallpunx for the win

Äntligen har jag kommit mig för att rafsa ihop några kassettband och ta med dem till bilen, så att jag slipper lyssna på Lugna favoriter (vilket är den enda decent radiostationen jag får in) och istället kan lyssna på Varnagel (om ni faktiskt går in och tittar på den här länken så har jag pluggat med Tobbe, killen längst till höger på bilden. Han började Arena MMT samtidigt som mig, 2001). Varnagel har även släppt ett gäng album som jag borde leta rätt på och köpa. Min stackars Varnagel-tshirt som jag köpte av Tobbe 2001 eller 2002 är också rätt sliten vid det här laget =).

Jo, och så lite uppdatering på fikafronten: det blir födelsedagsfika för D imorgon, med start kl 18. Presenter undanbedes men kom gärna och fika. Till allergier tas dock ingen hänsyn...

Inga kommentarer: