28 augusti 2010

Skor! Och naglar.


Jag har nya skor!


Och idag blev jag inspirerad av Suss' blåa och dekorerade naglar så jag köpte nagelstickers när vi var på stan, samt två nya nagellack (det ljusturkosa/mintgrönaktiga på bilden och ett mörkgrönt lite glittrigt).

Igår var jag på After Work med två kollegor samt ena kollegans fru, som visade sig spela WoW. Vi pratade dator- och brädspel, film och nördigheter över en "grekisk" trerättersmiddag (det grekiska var väl fetaosten, halloumin och filodegen misstänker jag) och några öl för deras del men läsk och en alkoholfri drink för mig. Jag skulle ju köra hem sen.

Lördagen, dvs. idag, inleddes med brunch på Uni:k (mmm, French toast) och sen stan där K skulle köpa vandrarskor till sin Indienresa och jag då köpte nagellack och stickers (skorna köpte jag i Piteå igår). Ikväll ska vi lite spontant till Piteå och gå på bio, The Expendables går där nämligen och det är osäkert om den kommer att gå fortfarande nästa fredag då vi urspungligen tänkt gå och se den...

P.S. Grattis till B&A, som fick en pojke klockan 6 imorse!

Inga kommentarer: