12 november 2010

x4

4 tv-program jag ser:
Bones
Supernatural
Castle
Öh... med tanke på hur många serier vi följde alldeles nyss så känns tre ganska lite. Men jag är lite less på Fringe och The Walking Dead har vi väl inte riktigt kommit igång med än, Criminal Minds senaste säsong har jag inte börjat på, The Big Bang Theory ligger på is pga tidsbrist och Leverage har säsongsuppehåll.

Jo, Arkiv X förstås!

4 saker jag gjort idag :
Haft ont i knät
Varit hos ortopeden som tittat på knät
Tittat på Lyxfällan (Tv3 Play, mycket bra uppfinning) och fikat med mamma
Bloggat lite

4 saker som jag längtar efter:
Friskt knä (duh)
Semester, eller åtminstone en längre sammanhängande ledighet så att jag får sova på morgnarna
Julen
... det var nog allt.

4 saker på önskelistan:
Fortsatt alternativt nytt jobb
En ny och bränslesnålare bil

Fan vad tråkig jag är. Jag önskar mig inget mer. Jo, en smartphone.

4 saker jag avskyr:
Folk - vissa dagar, idag till exempel...
... i synnerhet korkade människor (inte bara idag, utan alltid)

Nä. Sen var det inget mer. Eller, det finns massor av saker jag avskyr. Men hjärnan har nog stängt av för idag.

Inga kommentarer: