13 juli 2009

Flyttkort

Då är det officiellt, om tre veckor (3/8) flyttar vi till andra sidan världen. Låghusen, alltså, närmare än så tänker jag inte precisera mig här... Idag var vi och tittade på lägenheten som ser ut som kriget (hål i väggarna på flera ställen, till exempel), men lyckligtvis ska hela lägenheten renoveras innan vi flyttar in så vi har även fått välja nya tapeter till alla rum samt nytt golv till arbetsrummet.

Imorgon ska vi säga upp den nuvarande lägenheten och vi håller tummarna för att nån tar den omgående så att vi slipper dubbla hyror.

Alltså: måndagen den 3 augusti bjuder vi på pizza till alla som kommer och hjälper oss att bära grejer. Vi kan rentav slänga in några folköl i dealen.

4 kommentarer:

Sooz sa...

Woho!! Nära oss eller långt borta? Jag jobbar den 3:e men jag kan nog bära en låda elelr två innan dess.

Fia sa...

Oj jag visste inte ens att ni ville flytta! =)

Martina sa...

Sussi: mer info kommer IRL. ;)

Fia: missade du mitt gnäll-inlägg om hur mycket jag hatar den här lägenheten? Eller snarare våra grannar och det här området?

Fia sa...

Nej jag missade inte det men jag trodde inte det skulle betyda att ni flyttade ifrån den.. =)