21 augusti 2009

Picture time!

Några bilder på nya lägenheten. Bara vardagsrummet än så länge, bilder på sovrummet kommer när jag bäddat sängen och på köket när disken är diskad. ;) Vi hade ju rätt mycket folk här igår så det är en episk diskdrake att dräpa... Jo, och arbetsrummet är inte klart på långa vägar. Där fotar jag inte förrän vi fått in bäddsoffan.

Men hur som helst; vardagsrummet från tre vinklar:

De träfärgade bokhyllorna ska bytas ut mot vita Billy-bokhyllor så snart vi får råd.



Den här bilden blev lite mörk... men man ser platt-tv:n vi fick av D´s mor eftersom hon skulle köpa en ny (för den gamla var ju SÅ gammal).



Och så de vita bokhyllorna/vitrinskåpet.


Så småningom får vi nog upp lite tavlor också... Och en matta under bordet. Jag måste bara skicka den på kemtvätt först.

3 kommentarer:

Minellie sa...

Så fint! Verkar som om det blev en bra födelsedag, hälsa honom så mycket från två Sörlänningar som inte kunde komma =(

Härligt det ser ut med lite utrymme =) är avis måste jag säga ;)

Martina sa...

Mm, det är ganska skönt. =)

Fia sa...

Jase, ändå glömde jag bort å gratta honom.. det är ju typiskt!