06 maj 2011

När jag var 19 år...

Eftersom jag inte har nåt annat vettigt att skriva så snor jag en enkät.

Alltså - 19 år, året var 2001 och då...

Lyssnade jag på: Metallica, Iron Maiden och diverse svensk trallpunk. Varnagel till exempel.
Mitt favoritradioprogram var: Eftersom jag aldrig lyssnade på radio så hade jag inget favoritprogram. Jag lyssnar fortfarande inte på radio.
Jag gick upp varje morgon klockan: Tja, det var ganska flytande - beror på när jag hade lektioner/föreläsningar. 2001 var året jag började på universitetet.
Och klädde mig i: Svart, mestadels. 
Till frukost åt jag: Te och mackor. Min vanliga frukost de senaste, åh, 15 åren.
Till skolan åkte jag: Med apostlahästarna. Till univ iallafall. Till gymnasiet (vt 2001), med buss.
Mina favoritämnen var: Öhhh... på gymnasiet: svenska, engelska, historia. På univ: i princip inget av det vi läste första terminen. Utom kanske audio- och videoteknik.
Mina värsta ämnen var: Matte (gymnasiet), musikakustik (univ).
Mina bästisar hette: Linda, Emma, Lisa, Karin.
Jag var kär i: Vet faktiskt inte. Jag har nog förträngt det. Olyckligt måste det ha varit hur som helst.
Efter skolan: Kåren. Halvlitersglas på halvlitersglas med kaffe, spela mulle och äta stripstallrik från "Snålt om bidraget"-menyn.
Mina favorit tv-program var: Var det då CSI började? Isåfall var det CSI.
Mest av allt mådde jag: Inte helt tokigt, faktiskt.

3 kommentarer:

Jonna sa...

Min teori, tills nu, var att ingen vad mådde särskilt bra i den åldern. Men där hade jag tydligen fel.

Martina sa...

Nä, jag mår ju bättre nu, det måste jag erkänna, men i det stora hela så tror jag nog att det var ganska ok då också. Det är åren där i mitten som har varit lite skakiga... (och åren innan 19).

Fia sa...

Asch, jag glömde bort att ge dig den utlovade glassen eftersom du svarade rätt på alla mina frågor! :)