07 oktober 2007

Wall is painted!

Första varvet iallafall. I fredags målade jag två lager vitt (som ändå inte täckte den bruna rutan ordentligt) och nyss målade jag det första lagret "olivgrönt" - nå ja, få se vad det blir för färg när det torkat... men så länge det inte är mörkbrunt så är det ett framsteg. Om ca tre timmar kan jag måla på lager två, och sen är det klart! Ja, det ska förstås torka också, och så ska jag sätta upp de inramade spexaffischerna som stått lutade mot bokhyllan i en dryg månad. Men SEN är det klart.

Om jag hade haft en digitalkamera så hade jag kunnat ta ett foto av resultatet och posta här, men eftersom jag inte har någon digitalkamera så får ni komma hit IRL och titta på det istället...

*uppdatering ca kl 20* Andra varvet är målat. Nu är det snart klart.

Inga kommentarer: