09 oktober 2010

Vet inte om jag gjort den här redan men jag har ju lite tråkigt

10 FAVORITER
Färg: Grön
Mat: Ehm... svårt att välja. Sushi, kanske?
Band: Metallica är ju alltid ett säkert kort.
Film: V för vendetta. Till exempel.
Bok: Microslavar, Douglas Coupland.
Sport: nu förstår jag inte.
Årstid: Höst
Veckodag: hm... fredag, kanske.
Glassmak: Maple Walnut, eller Ben & Jerry´s Fossil Fuel SOM INTE FINNS LÄNGRE! Buhu.
Tid på dygnet: sisådär... 19.04.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Hungrig. Fast det kanske inte är ett humör.
Smak: Böcklingpastej. Tog en nödmacka innan middagen.
Kläder: Svart oversizetröja, hundtandsmönstrade leggings och randiga benvärmare. How 80´s.
Bakgrund: Rymden. På skärmen alltså.
Nagellack: Inget.
Tid: 18.15
Omgivning: Stökig.
Irritationsobjekt: Stöket.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja. Flera gånger.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på tv: Ja.
Kysst någon du inte känner: Ja. Flera gånger, återigen.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Har aldrig berättat allt för någon, och kommer aldrig att göra det.
Du tycker om: de tre mest uppenbara.
Du inte gillar: Bara tre?

2 VAL
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Höst. Har jag inte redan svarat på det där?

1 ÖNSKAN
Att jag ska få fortsätta jobba efter januari.

Inga kommentarer: