01 juni 2011

Braiiins *no brains here*

Jag kanske borde gå och sova istället för att sitta och hänga vid datorn. Ja ja.

Intervjun gick bra, hoppas jag. Vidare besked får jag dock inte förrän 17 maj juni (eller, senast då ska rekryteringen vara avklarad iallafall. Men jag misstänker att de drar ut på det till sista dan, så jag räknar inte med att höra nåt innan den 17:e). Jag är försiktigt hoppfull, men vill inte bli för entusiastisk för då skulle jag bli bara grymt besviken om jag inte får jobbet.

(Jag kan tänka mig att en eventuell motivering om jag inte får det är "inte tillräckligt med erfarenhet" - hur man nu ska kunna få det om ingen anställer en. Moment 22.)

Nä, jag ska försöka att inte tänka för mycket på det så att jag inte oroar mig i onödan.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Nog ska du se det gick bra. Men jag hoppas verkligen inte du ska behöva vänta tills nästa år innan du får besked.
Eller har tryckfelsnisse vart i farten och skrivit fel månad??

Kram på dig kära syster

Martina sa...

Haha, ja, 17 juni menar jag förstås. =)