11 mars 2009

31

När man inte har nåt bättre för sig...

1. Stänger du av mobilen när du sover?

Nej. Men jag ignorerar den om den ringer och jag inte ids gå upp och svara.

2. Vem såg dig senast naken?
Sambon.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Svart eller rött hår (det växlade), svarta kläder, för mycket smink. Iallafall i nian.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Snygg, hoppas jag.

5. Hur var du på dagis?
Förmodligen aspigt inbunden.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Tror att jag är ganska bra att ha att göra med, så länge mina arbetskamrater inte är för korkade.

7. Har du celluliter?
Ja, förmodligen. Har aldrig kollat.

8. Biter du på naglarna?
Nån gång ibland, när jag behöver bita av en trasig nagel.

9. Har du något handikapp?
Ja, jag ser som en mullvad. Dessutom är jag väldigt ljus- och ljudkänslig.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Nej. Så stora är de inte.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Vem?

12. Svär du?
Ja.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jag brukar vara trevlig mot de flesta, så länge de inte är dumma i huvudet.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Tja, 3-4 kanske. Jag tycker att många kvinnor är snygga men jag tänder inte på dem.

15. Tror du på utomjordingar?
Ja. Men inte "little green men".

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Usch, då skulle jag nog hellre inte äta alls...

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Allt som innehåller oliver. Eller gåslever.

18. Har du blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
I största allmänhet eller just på frågan om jag har blivit arresterad?

20. Har du kysst en polis?
Inte vad jag vet.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej.

22. Har du någonting att dölja?
Ingenting allvarligt.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar.

24. Är du/har du varit gift?
Nej.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Kanske. Om han var skadad, till exempel.

26. Kan du laga cyklar?
Kan kan jag säkert.

27. Kan du fixa med bilar?
Nej.

28. Brukar du köra om?
Ibland.

29. Kan du baka bröd?
Ja.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja.

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Star Trek: The Next Generation.

Inga kommentarer: