28 april 2009

Back to school

Så känns det iallafall. Jag är ju numera inskriven i jobb- och utvecklingsgarantin vilket iallafall i Luleå betyder AF:s "kompletterande aktör" KFG, och idag har jag varit på kvartssamtal. Eller kartläggningssamtal, som det egentligen heter.

Vi kom fram till att av det jag vill jobba med så är det mest realistiskt att jag söker inom kontor och administration (alternativen är alltså administrativa uppgifter på kontor, bibliotekarie på Luleå stadsbibliotek och SF-bokhandeln - det sista kanske inte något jag vill göra karriär på men det hade varit kul att jobba där några år iallafall). Så nu ska jag skriva ner min vision, typ, av mina ideala arbetsuppgifter på kontor. Hemläxa alltså...

2 kommentarer:

Anna sa...

He he, welcome to office space! 0-0

Martina sa...

Jepp, jag hoppas på Office Space-kontoret. =) Nä, men faktiskt, jag är så less på kassajobb och liknande så att få sitta på ett kontor vore rena drömmen.