09 november 2007

No more praktik, slut.

Saker jag har kommit fram till under praktiken:
  • Jag ska inte jobba som barn- eller skolbibliotekarie (big surprise)
  • Jag tycker inte om folk
  • Jag tycker speciellt illa om folk som luktar illa eller försöker prata med mig om helt ointressanta saker
  • Jag hatar att småprata
  • Jag borde egentligen inte vistas på offentliga platser, eller iallafall borde ingen annan vistas där samtidigt som jag
  • Jag gillar inte när folk stör mig i arbetet (t.ex. frågar saker när jag stillsamt går omkring och sätter upp böcker)
Förutom det var praktiken helt ok.

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha ha, jag ser framför mig en stinkande liten skitunge som lunkade bakom dig i flera veckor och försökte få din uppmärksamhet med, ett som han trodde, hemtrevligt småbabbel avsett att muntra upp dig i bokuppsättandet.