05 november 2007

Sista veckan

Idag börjar jag på praktikens sista vecka (äntligen). Det har iofs varit ganska kul. Förutom när jag inte haft nåt att göra, vilket har varit varenda eftermiddag de senaste två veckorna. Och när jag varit på filialen på Björx. Enda bra med att vara där är arbetstiderna: 9-16 istället för 8-17. Men det är bara för att de inte kan komma på vad jag ska göra (verkar vara lite mycket med 4 anställda där, trots att en är sjukskriven just nu). Och jag ska vara där idag och imorgon...

Som om inte det räckte, så är det ju också såpass kallt och frostigt ute att jag måste skrapa rutorna på bilen (och egentligen skulle jag behövt motorvärmare men den sladd som jag hade till hondan passar inte till peugeoten, upptäckte jag igår). När jag ska vara inne i stan tar jag bussen istället, dvs. ingen skrapning av rutor.

På onsdag har jag lite katalogisering, torsdag en kurs (nätverksbiblioteket, tror jag) och fredag är helt schemalös. Så då kommer jag väl bara att driva omkring hela dan gissar jag.

Dags att klä på sig och gå ut i kylan.

3 kommentarer:

Fia sa...

Såg mitt misstag, sånt som händer när man hör dåligt ;) Apropå dina skor så kan jag ju kolla in dem när jag kommer tillbaka (kommer ikväll). Jag har för mig att jag tyckte de var rätt så snygga.. Har ni någon snö i Luleå? här är det jättemycket och det ser så fint ut överallt. Har ni ingen snö där så vet jag inte om jag vill komma hem.. =)

Anonym sa...

Vi kan ta det där med stövlarna i em/kväll... jag kommer hem vid 17 eller så.

Fia sa...

Som du märkte så kom jag inte förbi, var nämligen inte i luleå förrän sent. men jag kan komma förbi idag..=)