16 november 2007

Uppdrag: vinterjacka

Förutom vinterskor så behöver jag även en ny vinterjacka (min gamla är rätt sliten). Så jag hittade en på Ellos Catalog (dvs. deras utförsäljning) som var nedsatt med 50%. Enda problemet: den är röd. Väldigt röd. Men å andra sidan så har jag haft en lika röd jacka för flera år sedan, och det gick ju bra... det är iallafall den billigaste jag kommer att hitta innan våren, om inte t.ex. H&M eller liknande plötsligt får för sig att rea ut alla sina ytterkläder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer att vara otroligt snygg i den. Och varm. Du är tvungen att beskåda Gregor Janssons djävligheter. Det är nåt slags hjärnsläpp.
Annars kommer Tant Rasch hit och skriver den säger hon. Jag säger då bara det, Lord Byron, släng dig i väggen. (Det var en passus, stryk det ur protokollet)

Mor ;-)