13 juli 2008

Glass i stora lass

Mer Ben & Jerry´s:


ONE Cheescake Brownie - Cheesecakeglass med cheesecake-brownies. Helt ok tyckte jag, D var mindre förtjust. En ganska frisk syrlig smak på glassen men alldeles för lite browniebitar (dock mer än i Bohemian Raspberry).


Phish Food - Chokladglass med marshmallows, kolasås och chokladfiskar. Riktigt god. Jag har dock lite svårt att bestämma mig för om den här eller New York Super Fudge Chunk var godast (ingen av dem slår Chocolate Fudge Brownie, förstås, men de hamnar på en delad andraplats). So far har vi iallafall kommit fram till att det är chokladglassarna som är bäst...

Till dessa två smaker serverades det efter katastrofen-fantasyfilm; Reign of Fire med Christian Bale. En film som fått oförtjänt dålig kritik tycker jag, den var ju faktiskt rätt bra.

3 kommentarer:

Fia sa...

Sluta fresta mig!! =)

Martina sa...

Jag tror minsann det är dags att fira inflyttningen till lägenheten med lite Ben & Jerry´s!

Fia sa...

Kan hända, kan hända.. =)