02 juli 2008

Ledig!

Idag (och imorgon) är jag ledig, efter att ha jobbat 7 dagar i rad. Det har jag firat med att söka två jobb - riktiga jobb, alltså, såna jag är utbildad till. Ett vikariat på 75% på Bergviken-Kallkällan och ett tillsvidare på heltid på Rosviks bibliotek. Håll tummarna för att jag får nåt av dem...

Förutom dessa två jobb har jag sökt jobb i: Lund, Kristianstad (och ska söka ytterligare ett i Kristianstad), Götene, Östersund, Huddinge och Älvdalen. Ev. blir det också att söka ett vikariat på 75% i Hallstahammar.

2 kommentarer:

Fia sa...

Duktigt! Kom till lund, det blir jättebra!! Btw så har jag fått en tillfällig anställning som receptionist nu... det du! =)

Martina sa...

Det i Lund lät faktiskt bra (inte för att jag nu kommer ihåg precis vad det var för arbetsuppgifter etc.), men jag är inte så optimistisk - hörde jag 80 nyutexaminerade bibliotekarier bara i år, och bara från Uppsala?