23 juli 2008

Ledig dag: aktiviteter

Idag är jag ledig. Då roar jag mig med att tona håret (S: du vet den där förpackningen hårtoning jag fick av dig för... två månader sen?), läsa ut böcker (en bok, iallafall), hämta ut ytterligare en bok på bibblo (jag tänkte åka dit när håret är klart) och eventuellt diska och städa. Ikväll ska det grillas, om vädret håller i sig. Men jag är mycket missnöjd med att de där två underbart regniga dagarna spenderades med att jobba, istället för att ligga under en filt i soffan med en kopp te och en bok. Jag är lite märklig, jag vet...

1 kommentar:

Minellie sa...

Vaddå märklig, då är vi fler som är udda ;)Även om jag sovit på dagarna och jobbat genom nätterna (när det också regnat) så hade jag också mycket hellre legat i soffan, under en filt, med en bok och en kopp te!!!