29 juli 2008

Ledig igen

Det känns som att jag bara skriver här när jag är ledig, vilket jag är ungefär var sjätte dag. Den här gången är jag dock ledig i TVÅ HELA DAGAR! Woho! Nyss fick jag dock ett samtal från jobbet: "Vill du komma och jobba imorgon?"

Nä, skulle inte tro det...

Efter mina lediga dagar jobbar jag torsdag-söndag, och sen är det slut för den här gången. Har jag tur får jag dock jobba mer i augusti - jag har iallfall sagt att jag kan jobba augusti ut, ja, hela hösten för den delen. Så vi får se. *håller tummarna*

Nästa vecka blir vi kattvakter i tre veckor framåt, T och B ska ut på äventyr så vi ska ha hand om Becka. Fast direkt efter att hon kommit till oss åker vi ner till Östersund i några dar, så då får hon ändå vara ensam. Men det är ju bättre att hon är ensam i fyra dar än i tre veckor...

Inga kommentarer: