04 maj 2009

Ny(a) klänning(ar)

Idag shoppade jag upp mitt presentkort på Gina Tricot. Jag köpte en klänning som jag såg i deras skyltfönster i Malmö, fast där skyltades den bara i rött och mörkblått, men jag hittade den i svart också så naturligtvis blev det svart:


Ja Suss, det är helt ok om du köper en likadan ;) Fast då kanske vi ska telefonkonferera innan vi använder dem...

Och så här ser klänningen som jag köpte för några veckor sedan ut:


Från KappAhl. Very bondromantik, det verkar vara stort i vår.

4 kommentarer:

Minellie sa...

Snygga!! Gillar speciellt den översta... Tur att jag bpr i andra ändan av landet (typ), fast å andra sidan var det längesen (aldrig) jag hittade nåt jag kunde komma i från Gina =(

Martina sa...

Ja, det här är första plagget jag köpt på Gina Tricot på... många år. Det är en 44:a, det var nog den största storleken. Fast eftersom det är stretch-smock i överdelen så hade jag kunnat ha en 42:a också. Men den blev lite kortare...

Sooz sa...

Söt! jag kan ju också köpa en så kan vi medvetet komma till samma fest i dom för att se hur folk reagerar :p

Fia sa...

Vad roligt att du äntligen köpte dig denna klänning som du velat ha så länge!
Om du och Suss råkar ha den samtidigt så tror jag världen förlåter er, det är ju trots allt en så söt klänning...