19 februari 2009

Dags att börja på en ny önskelista!

  • Pengar till Trelleborgs-resan!
  • Ett träningskort på StiL Sportcenter. Så jäkla dyrt, bara...
  • Nya vår/sommarskor samt nya vinterskor, gärna härifrån. Just nu har jag INGA sommarskor och mina vinterskor är trasiga. (Men jag köpte ju ett par nya vinterskor på rea i mitten av februari, så jag klarar mig tillvidare iallafall).
  • En fotanalys - jag är helt säker på att det är nåt fel på mina fötter eftersom jag trampar sönder alla mina skor.
  • Presentkort på t.ex. Akademibokhandeln eller Indiska.
(Jag tog bort Vägen från 137 kg eftersom jag lånade den från biblioteket och kom fram till att jag egentligen inte behöver äga den. Samma med LCHF-kokboken.)

4 kommentarer:

Karin sa...

Jag har Vägen från 137kg. Du kan få låna/köpa den om du vill.

Martina sa...

Ja, jag skulle ju kunna låna den iallafall, men jag har redan slösat bort för mycket pengar på böcker så jag ska nog inte köpa den. Än.

Fia sa...

Jag tror du kanske köper fel skor. Din Sko HAR faktiskt inte så jättebra kvalitet som man tror... eller så kanske du drar fötterna när du går?

Martina sa...

Men mina nuvarande vinterskor köpte jag på SkoSöder... och de är nästan de sämsta jag haft.

Det är snarare så att jag går med insidan av fötterna.