11 februari 2009

Guldfiskminnet slår till igen

Herregud vilka sopor vi är. M ringde igår och bjöd oss på fika så att vi skulle kunna kolla om det är nåt vi vill ha av grejer som han och L lämnar kvar när de flyttar (krukor och sånt). Onsdag vid 18-19, sa han.

19.20 kom jag på att det var nånting vi skulle ha gjort... Ja just det, varit på andra sidan världen och fikat. Ja ja. Jag ringde M och förklarade att vi är fullständigt värdelösa, och förhoppningsvis kommer vi ihåg att gå dit imorgon istället. =)

Som tur var så var det inte bara vi som skulle dit...

5 kommentarer:

Minellie sa...

Det finns nog saker kvar så att det räcker och blir över till er också, även om ni går förbi om ett par dagar istället =)

Martina sa...

Jo, det finns det säkert, jag har bara dåligt samvete för att vi inte kom när vi sa att vi skulle göra det. =)

Fia sa...

Jag känner igen mig i det där med guldfiskminne, just nu är det huvudtemat för mig (mer än vanligt alltså), pga att det är så mycket stress på jobbet och så mycket information att hålla i huvudet. Det är rätt skönt att ha något att skylla min tankspriddhet på för en gångs skull... ;)

Martina sa...

Hehe, när jag gjorde praktik (8-17 måndag-fredag) glömde jag en dag bort hur man kokar pasta. Har du kommit till den punkten än? =)

Fia sa...

Hehe.. Om du menar glömma bort som i "börja lägga ned pastan direkt i det kalla vattnet istället för att låta vattnet koka upp först" så Ja. =)