27 januari 2008

Apropå ickeläsande modebloggare

Ni vet det där inlägget jag skrev om modebloggare som inte verkar läsa böcker? Jag tar tillbaka.

Jag har hittat två. Ingen av dem är en renodlad modebloggare dock, men den här är det lite mer än den här. Och den senare är dessutom min idol just nu; inte nog med att hon läser böcker, hon gillar även Buffy! (men det gick inte att länka till det inlägget så ni får tro mig på mitt ord). Båda har också en rolig stil, jag önskar att jag var lite mer sån (dvs. kunde hitta snygga kläder på second hand och kunde gå i decimeterhöga klackar).

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir så glad när jag hör att andra älskar Buffy, kan man tänka sig någon bättre Tv-serie, jag klarar mig inte utan Buffy. Försöker övertala min man att vi ska se hela igen, för jag saknar henne så mycket. Buffy är min idol. Så tänk dig att både bry sig om mode och Buffy, då är det stort på sitt sätt.