08 januari 2008

Damdidamdidum...

Nu var det länge sen jag uppdaterade här känns det som. Den här bloggen får tyvärr stryka lite på foten för Ett hem utan böcker, som är så mycket roligare att underhålla (dvs., det händer inte så mycket spännande i mitt liv). Dessutom är det meningen att jag ska skriva uppsats och samtidigt knåpa ihop en inte-så-intressant rapport på 5000 ord (ett grupparbete är det dessutom så då måste man ju tampas med en massa andra människor samtidigt). Det går inte så bra, varken uppsatsen eller rapporten, eftersom jag nu är spyless på allt som har med utbildning att göra efter närmare 19 år i skolbänken. Därav mitt förtvivlade jobbletarinlägg häromdan...

Jag har visserligen fått ett extrajobb (och det är verkligen extra, sisådär tre timmar varje onsdag närmare bestämt, så det kommer ju inte ge några pengar) genom Academic Work - jag ska dela ut tidningen Dagens Teknik på universitetsområdet. Tjoho.

Nu ska jag nog gå och hämta upp min tvätt från tvättstugan. Så spännande var mitt liv.

Inga kommentarer: