03 september 2008

Fina lilla kylskåpet

Eller stora, i det här fallet, om man jämför med ersättningskylen... nu är det lagat iallafall, hurra! Så nu får även ketchupen och sylten bo i kylskåp. Och man slipper gå ut i hallen varenda gång man vill ha nåt från kylen (extra irriterande när man står och lagar mat, och tror att man redan hämtat allt man ska ha, men nej, inte smör- och rapsoljan).

Simningen gick bra, jag simmade 40 längder på ungefär 33 minuter (och sedan 10 längder till på 10 minuter). Efteråt gick vi på Wayne´s Coffee och åt bagels med hummus och kalkon. Jag tog chai-latte, S drack Caffe Mocha med marshmallows för att fira att hon simmat 1,5 km (på 45 minuter).

Och nu regnar det.

4 kommentarer:

Fia sa...

Jag vill också äta bagels och dricka Caffe Mocha med marshmallows!

Martina sa...

Ja, då är det bara att slita fram 2000 kr och flyga upp hit... du kan få bo på vår soffa. Alternativt så får du lura Tommy att bjuda dig på fika, det finns säkert ett Waynes Coffee nånstans i närheten av er.

Fia sa...

Jag lyckades lura honom till att köpa (watch this!) 1 dillchipspåse, 1 ostkrokspåse, 1 stor mintchoklad, 1 godispåse och 1,5 l cola till mig igår. Skälet? Jag var ledsen å hade hemlängtan... och grinig pga mens. Jag frågade om han skulle muta mig med godis varje gång jag fick hemlängtan, och han sa ja. Det låter som en bra deal. =)

Martina sa...

Han inser nog att det blir billigare än att bjuda dig på flygbiljetten upp varje gång du har hemlängtan =).