07 september 2008

Godis i stora lass

Igår var jag och simmade med S&A, men det blev mest lite söndagssimning eftersom det var alldeles för mycket folk (lekande barn, valrossar och kafferepssimmare) för att man skulle kunna simma ordentligt. Efter simningen begav vi oss till Hemmakväll för att hyra film (Spiderwick, Kikis expressbud och The Last Legion) och köpa godis - Hemmakväll har numera en stor lösgodisavdelning där det förut fanns arkadspel av olika slag.

Tre personer som plockar sina favoriter från ett stort sortiment av lösgodis; farligt! 2,7 kg blev det. =) Och en liten Ben & Jerry´s-förpackning, för de hade de där 150 ml-burkarna och S&A beslutade sig för att ge mig en eftersom jag skjutsade dem till och från simningen med bil... Chunky Monkey blev det. Fast det blev aldrig att jag åt upp den efter att ha tryck i mig en massa godis... om den finns kvar i deras frys nästa helg kanske jag äter den då istället. =)

Alla filmerna var dessutom bra, hör och häpna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Porco Rosso såg vi också, glöm inte det =)

Martina sa...

Jag har inte glömt - den finns ju med bland senast sedda filmer!