28 mars 2010

Bring out the guests

Imorgon fyller jag år, så idag bjuder jag familjen på tårta och bullar. Imorgon blir det mer fika, för kompisar. Jag tyckte det blev enklast att dela upp det så, särskilt med tanke på att mammas hund blir lite uppstressad när det är för mycket folk. Och Mycket Liten Hund(tm) går inte så bra ihop med Mycket Energisk Tvååring(tm) heller. ;)

Så nu väntar jag bara på att folk (mamma, pappa, systrar med flera) ska börja dyka upp. Mormor kunde tyvärr inte komma pga snön, hon har ju en bit att köra och tycker inte om att vara ute med bilen när det snöar mycket. Plus att det är ju inte säkert att det är plogat hela vägen heller.

4 kommentarer:

Jonna sa...

Jag säger grattis redan idag, imorgon glömmer jag det säkert.

Martina sa...

Tack tack. =)

Maud/En bok om dagen sa...

Grattis! Hoppas att det ligger kul böcker, fina skor och bra filmer i några av paketen. ;-)

Anna sa...

Grattis på födelsedagen!
Joyeux anniversaire!
Feliz cumpleaños! :)

/Anna-Lena