24 mars 2010

Summer shoes

Hittade en "ny" (för mig) sida med skor: Brandos.se. Har nu suttit en stund och letat snygga sommarskor - fast jag har ju inga pengar att köpa skor för... men man kan ju drömma. Dessa kostar mellan 389:- och 699:- inkl. frakt. (Jag har förresten strl 39 för det mesta, om det nu skulle vara nån som vill köpa skor åt mig.)

Draven: Blushing Bossom Flat Blac

Killah: Sonia

Killah: Saeko

Iron Fist: Sugar Frosted Flat
De här (ovan) var tyvärr slut i min storlek...

Wildflower: Hermina

Vans: U Classic Slip-On

Legero: 00891-83

Rocket Dog: Scream Out

Viking: Retro Spin

Och ett par gummistövlar, det skulle jag behöva.
Fast 499:- känns lite mastigt.

3 kommentarer:

Moa sa...

marknaden är nere på parkeringen i södra hamn :)

Minellie sa...

Det finns två lediga Bibliotikarietjänster i Åtvidaberg =)

Minellie sa...

och två i Linköping! den ena av dem på biblioteket precis nedanför vår lägenhet =)