10 mars 2010

Idag har jag...

  • lämnat in papper på Arbetsförmedlingen (som jag gör varje månad).
  • bytt ut en kolsyrepatron till sodastreamern.
  • lämnat tillbaks filmer till Hemmakväll.
  • köpt trosor (3 för 2, i ekologisk bomull rentav).
  • lämnat in min andra, väldigt rangliga, fåtölj till fåtöljdoktorn så att det kanske kan bli en HEL fåtölj av de två trasiga.*
  • eftersom jag ändå hade lånat en bil: skjutsat ut mor till ÖoB så att hon kunde köpa en kattoalett och kattsand.
  • ätit lunch.
Nu förtjänar jag att lägga mig på soffan en stund.

*Vi är alltså helt fåtölj-lösa för tillfället, och jag vet inte hur länge detta tillfälle varar - doktorn skulle ringa när han var klar med lagningen, men det sa han förra gången också och då tog det 2 månader innan han fick tummen ur.

Inga kommentarer: