18 december 2007

Julbestyr

Alla julklappar är inhandlade & inslagna, vår del av julmaten (knytkalas är en bra uppfinning) är inhandlad - förutom revbensspjäll, det var slut på Ica Maxi. Vi ska fara dit igen senare i veckan. Det blev inget mer lussekattsbak, men jag tror vi klarar oss - både D och jag är lite less på fikabröd just nu hur som helst. Nån dag nu innan helgen måste vi också besöka våra respektive fäder för att utväxla julklappar. Och på söndag, 4:e advent, blir det stort kalas då min "morfar" fyller 65. Lite dålig planering där att fylla år dan innan julafton, men å andra sidan så fyllde min farmor år julafton istället och det är väl ännu sämre planerat...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära dotra mi, jag ser att du bunkrat upp med julstämning här också. Jag ska handla i morrn tror jag. Sökte en julduk och vet du vad! Jag har hittat röda 125-liters sop-påsar med vita prickar på på rusta. Mormor ska få en packe. Jag menar, såna snygga sop-påsar väntar man sig nog inte att få i julklapp. Eller vad tror du?

d.ö modern