06 november 2008

Shoppingtur

Jag hyste en önskan att bränna lite pengar, så jag tog med mig D på stan och inhandlade:
  • Ett par jeans på Lindex (nästan det enda stället där det går att köpa vettiga och inte svindyra jeans)
  • Fotsalt (mmm, fotbad)
  • Hårtoning (mörkbrun)
  • En ny mascara (way overdue)
  • En ny duk till köksbordet (en grön löpare, från Indiska)
  • Hårklämmor (två vita och två svarta)
  • Dawn of War - The collection (PC-spel, till D. Det skulle ha varit en julklapp, men jag misstänkte att den inte skulle ha funnits kvar då, så han fick en tidig julklapp...)
Vi käkade dessutom lunch på Pastabacken och fikade på Waynes. Jag hämtade också ut en reserverad bok från biblioteket och så kollade vi på Systemet om de hade kvar årets Blossa-glögg, men den var naturligtvis slut. Inte för att jag är så ledsen för det, för jag är egentligen inte så förtjust i starkglögg, men det hade varit lite kul att prova årets med blåbärssmak.

Inga kommentarer: