24 mars 2008

Jo, förresten

På lördag fyller jag år. Hur många år får ni själv lista ut, det borde inte bli så svårt. Då tänkte jag ha lite fika här hemma hos mig till vilket ni som läser här är välkomna (ja, iallafall om jag känner er IRL. Och om jag inte gör det så vet ni antagligen inte vart jag bor heller).

Vid 18-19 sådär tänkte jag, kaffe & bullar, presenter är trevliga men inget måste - vill ni verkligen verkligen ge mig nåt så kolla in den här listan, men ignorera den första boken för den ska jag få av en av mina läsare på den andra bloggen, är inte folk underbara ibland?

2 kommentarer:

Fia sa...

Kan tyvärr inte komma på ditt födelsedagsfirande, är litet upptagen på annat håll men en present kommer på posten (dock vet jag inte om den hinner fram i tid...). Hoppas du får en trevlig födelsedag iaf!

Martina sa...

Äsch då, och jag som räknade med att få en Fia i present =). Nåja, det går bra med ett substitut per post!