03 mars 2008

Årets biobesök

Efter att ha kollat kommande filmer på bio.nu så har jag kommit fram till att jag vill se följande filmer, dock inte nödvändigtvis på bio (premiärdatum enligt bio.nu inom parentes):

No country for old men (29/2)
10.000 BC (7/3, dock 14/3 enligt SF Bios hemsida)
Spiderwick (14/3)
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (22/5)
Mr Magorium´s Wonder Emporium (27/6)
Berättelsen om Narnia: Prins Caspian (2/7)
The Dark Knight (25/7)
Mumien 3: Tomb of the Dragon Emperor (1/8)
Hellboy 2 (12/9)
Brideshead revisited (19/9)
Babylon AD (24/10)
Bond 22: Quantum of Solace (7/11)
Harry Potter och halvblodsprinsen (21/11)
The Time Traveler´s Wife (21/11)
Änglar och demoner (19/12)
En julsaga (ännu en version, denna gång med Jim Carrey. Trolig premiär julen 2008)

Så, då är det bara i april det inte går nåt intressant på bio.

3 kommentarer:

Fia sa...

Wow vad många bra filmer det kommit! F.Y.I. så sitter jag just nu på Trelleborgs bibliotek och skriver på deras dator. Har lånat två böcker av Maeve Binchy och den första polgara besvärjerskan-boken. =)

Martina sa...

Bra start! Skaffa bibliotekskort innan du ens flyttat dit, det är starkt jobbat =).

Fia sa...

Jepp, jag tycker jag är jätteduktig =) Nu måst jag bara läsa ut kristin lavransdotter någon gång...