27 mars 2008

På TV. Typ.

Det blir bara fler och fler tv-serier i min lista till höger; idag började vi se Californication (halva säsongen än så länge, den andra halvan ser vi nog klart imorgon). Intressant att se Mulder i en annan roll, ungefär som att först se Bones och sen börja se Buffy igen - David Boreanaz var verkligen ung i första säsongen av Buffy. Började även på Carnivàle i förmiddags, den verkar mycket lovande. Synd bara att den bara är två säsonger á 12 avsnitt...

Förutom det ser jag Jericho (än så länge ok, men inte fantastisk. Får se hur det blir med den) och Big Love (bättre än jag trodde, fast jag har inte kommit så långt än). Ja, och så Reaper, Buffy, House, Bones (säsongsuppehåll) och Arkiv X... De fyra sista var det dock ett tag sen jag/vi tittade på. Ska ta tag i det nån dag. Men jag måste ju ha tid att läsa böcker också.

2 kommentarer:

Fia sa...

Har du slutat följa Criminal Minds? Den har jag ju faktiskt börjat kika på med jämna mellanrum, såg de två senaste avsnitten och ska väl se ikväll. =)

Anonym sa...

Nja, jag tycker inte att den är så bra nu längre. Ser väl nåt avsnitt ibland när det går på tv bara.