28 mars 2008

Which Fantasy/SciFi Character Are You?

Which Fantasy/SciFi Character Are You?

A brilliant learner with a knack for almost everything, you choose to spend your efforts in the pursuit of travels that extend your own potential.

Maybe I am sick of following rules and regulations!

ARGH!! I am deeply ashamed. Här hittar man testet.

P.S: När jag gjorde testet en gång till, men ändrade svaret på en fråga (eftersom jag tyckte att båda alternativen var bra) blev jag istället Jean-Luc Picard. Hm.

5 kommentarer:

Fia sa...

Mouahahaha, jag blev Gimli jag. =)

Fia sa...

Btw, om jag ändrade litet på en fråga så blev jag luke skywalker.. =)

Martina sa...

mmm, skäggig =)

Anonym sa...

Det var väl inte så pjåkigt. Rätt serie i alla fall. Själv blev jag Worf! LLAP!

Martina sa...

Ja, men Wonderboy Crusher - det var ju rena glädjeyran när han äntligen började på starfleet academy och försvann ur handlingen.