03 november 2009

Om OM vore

Jag har precis roat mig med att sätta ihop ett gäng tv-kanaler som jag skulle vilja ha OM vi skulle skaffa Com Hems Medium 8 Favoriter-paket (just nu har vi följande: det analoga grundutbudet). Det följer ju med nio kanaler "på köpet", vissa bra och andra... mindre intressanta, skulle jag vilja påstå. Men de åtta favoriterna skulle, efter noga övervägande, förmodligen vara:
  • Kanal 5
  • TV3
  • Kanal 9
  • Discovery World
  • Animal Planet
  • TV4 Science Fiction
  • BBC Lifestyle
  • Viasat History
Tja, kanske nån annan gång. Jag ska fundera på saken.

3 kommentarer:

Fia sa...

Du glömde kanal 6!

Fia sa...

Å varför inte ta Hallmark, det är en trevlig kanal. Det skulle jag välja! =)

Martina sa...

Kanal 6 är en av kanalerna som ingår i de nio fasta, så den behöver jag inte välja. Hallmark skulle jag ändå aldrig titta på...