30 november 2009

Sådärja

Nu har jag skaffat träningskort igen, på StiL. De hade nån kampanj om att "skaffa årskort nu, träna gratis i december" (men vad de egentligen menade, upptäckte jag, var "träna två månader för priset av en" eftersom jag fick betala januaris månadskostnad + 50 kr för passerkortet nu, och sen drar de pengar nästa gång först i början av februari). Minus 400 kr i budgeten alltså... Nå ja, jag ska väl ändå inte göra av med allt för mycket pengar den här månaden, förutom på mat och busskort. Nästan alla julklappar är iallafall fixade.

Kl 18 ska jag på första gruppträningen, jag tänkte testa BodyBalance, och imorgon kväll har jag bokat in en gyminstruktion. Man fick en gratis när man tecknade ett årskort så även om jag antagligen inte kommer att styrketräna så mycket så kan det ju vara värt att utnyttja den.

3 kommentarer:

Fia sa...

*två tummar upp*

Minellie sa...

Gogogo!!! =)

Stil är faktiskt riktigtt bra, stort utbud bra öppettider (förutom helger enligt mig). Gilalr framförallt konditionsavdelningen där du får egen tv vid ditt "redskap" s¨att man kan titta på det man själv vill och inte behöver samsas med nån annan om kanalvalet =)

Martina sa...

Minsann! Har de många kanaler? Då kanske jag går dit och promenerar på löpbandet en timme om det är nåt program jag vill se. =)