17 november 2009

Rädda de goda bitarna!

Jo, för det finns ju ett gäng goda praliner i Aladdinasken (fast jag föredrar egentligen Paradis), och en del som är rätt äckliga - körsbär i likör, till exempel. Nu ska en av de gamla pralinerna bort och en ny få chansen, och för att inte just DIN favorit ska plockas bort så kan du gå in och rösta här: Rädda julen.

Jag misstänker att gräddnougaten får vara kvar, den verkar vara populärast (för det är ju alltid den som tar slut först). Min absoluta favorit är redan borta sen länge, Noisette tror jag den hette - en liten spritsad chokladsnurra, kommer ni ihåg den?

8 kommentarer:

Moa sa...

Det var min favorit också , den får väldigt gärna komma tillbaka :p

Jonna sa...

Jag går alltid direkt på spritgodisarna, och körsbär i likör är den allra bästa!

Martina sa...

Jonna: usch då. =) Spritgodisarna är de som alltid blir kvar i vår ask, tills D förbarmar sig över dem och äter upp dem ändå. ;)

Maud/En bok om dagen sa...

Den där spritsade minns man... ;-) Men körsbär i likör - jag trodde helt allvarligt att ingen alls någonsin åt dem. Finns Jonna här ovanför på riktigt? ;-)

Jonna sa...

Skicka dem till mig nästa gång.

Arina sa...

Körsbär i likör är bra mycket godare än den tråkiga trillingnöt som alla tycks älska. Men den kanske inte heller finns längre? Det vara många år sedan vi hade en Alladinask i huset.

Martina sa...

Trillingnöten är rätt tråkig, det tycker jag också.

Jonna sa...

Utmaning: http://amningshysteri.blogspot.com/2009/11/at-upp-maten.html