03 november 2009

Önskelista till tomten

  • En ny baddräkt, alt. pengar eller presentkort till en ny baddräkt. Finns t.ex. baddräkter med ben att köpa på Pontusbadet för 395:-, en sån vill jag ha. Tror jag. Jag kanske borde prova en först. Jag hittade en på Stadium för 49:- så nu är ny baddräkt fixad.
  • Anna J. D. Jacobssons Från mitt kök: färdkost på vägen från 137 kg
  • Filmer funkar ju alltid, här finns en lista på sånt jag tänkt införskaffa.
  • En gjutjärnsgryta, även med lock i gjutjärn så att man kan stoppa in alltihop i ugnen. Jag hade gärna haft en snygg Le Creuset-gryta (fast kanske inte i orange...), men eftersom de är ohemult dyra så nöjer jag mig med t.ex. en sån här från IKEA.
  • Nya bokhyllor, eller kanske snarare bidrag till nya bokhyllor. Jag tänkte köpa vita Billy-hyllor på IKEA, det skulle gå på sisådär 2600:- tror jag.
  • Här finns en önskelista på böcker. Annars så är ju presentkort på böcker/filmer en bra idé.
  • Träningskläder.
  • En Kenwood FP925 köksmaskin.
Uppdateras kontinueligt fram till december, om jag kommer på nåt mer.

2 kommentarer:

Jonna sa...

baddräkten låter intressant, finns den på deras hemsida?

Martina sa...

http://www.stadium.se/sport/traning/simning/079845/soc-medley-swimsuit