08 januari 2010

Inte lika kallt

Igår var det -32 grader som kallast enligt marge.campus.ltu.se. Nu är det "bara" -25. För 10-12 år sedan hade det varit normal vintertemperatur, nu tycker man att det är askallt.

Jag lämnade in fåtöljen på lagning igår, nu hoppas jag på att den kommer att gå att laga (dvs. så att den kommer att hålla och inte gå sönder igen direkt). Sen tog jag en tre timmars power nap, eftersom jag sov så sjukt dåligt under natten, och senare på eftermiddagen gick jag och D till E för att D skulle pilla i hans dator. Vi åt middag på Brodies och efter det blev det skräckfilm (nåja) med Suss.

Just nu ligger jag och läser Clive Cussler - ja, inte just precis nu - och D lagar mat. Ikväll ska jag se Morden i Midsomer.

Nä, nu får det vara nog med leffeblogg...

*Uppdatering* Jag sa till D att jag ville äta senast 20.30 så att jag inte skulle missa Morden i Midsomer. 20.29 stod maten på bordet.

2 kommentarer:

Moa sa...

Du har pli på han :)

Fia sa...

Det är bra å ge dem riktlinjer att arbeta efter ;)