28 januari 2010

Ugh

Så. Sjukt. Trött.

Idag har jag inte bara trotsat snöstormen (mja, kanske inte STORM men snöfall och blåst vilket kombinerades till väldigt mycket snödrivor som var jobbiga att forcera) för att gå och träna, jag och D gick även hela vägen till Uni:k, i vanliga fall en tiominuters promenad, för att äta middag. Idag tog det något mer än tio minuter eftersom det var ytterst besvärligt att gå över den översnöade Regnbågsallén. Sen var vi ju också tvungna att gå hem. Fast först gick vi till Kindfalk som också hade Erik på besök och satt där till Kindfalk kickade ut oss för att gå och sova. Då gick vi till Erik som precis fått ett care package från sin amerikanska sugar mama, så vi blev bjudna på twinkies, spray cheese och Jelly Beans. Spray cheese (med "sharp cheddar"-smak) var inte alls dumt faktiskt, och även twinkies är helt ok. Jelly Beans, ja, det beror ju på vilken smak det är. =)

I alla fall, att brottas med snö efter ett gympass gav mig ont i korsryggen och i vaderna och jag är TRÖTT. Så nu går jag och lägger mig.

P.S. Jag noterar att det har blivit torsdag, så: grattis lillasyster, som fyller 19 år idag!

3 kommentarer:

Karin sa...

Mmmm, idel nyttigheter då alltså! :-P

Jennie sa...

19 år!!?
Hur är det möjligt. De ska juh vara jätte små =)

Martina sa...

Karin: japp, väldigt hälsosamt.

Jennie: jag vet! För mig är hon sju år och hon kommer aldrig att bli äldre.