24 januari 2010

Inte så extreme home makeover

Idag har jag köpt nya gardiner till vardagsrummet (utbudet på Dollarstore var något begränsat, men jag tyckte att de var ok med tanke på priset. Bilder kommer när jag hängt upp dem) och för några dar sen skaffade jag ju nya kuddar till soffan. Nu vill jag köpa en lampa till vardagsrumsfönstret - jag hittade lampfötter och skärmar på Clas Ohlson som jag ska införskaffa vid tillfälle - och jag är väldigt sugen på en ny matta. Jag har kollat runt på nätet, på t.ex. Rusta, Jysk, IKEA, men inte hittat nån jag är riktigt nöjd med. Däremot hittade jag en fantastisk matta på Mio som jag verkligen, verkligen vill ha (till sovrummet förmodligen, den skulle inte passa i vardagsrummet):

Så sjukt snygg! Tycker jag då. =) Gissa vem som skulle hata den? D tyckte faktiskt att den var ganska ok! Oh, the wonder.

"Endast" 1500 kr. Som hittat... eller kanske inte. Men hur som helst så fick det mig att börja fundera på en rund istället för rektangulär matta i vardagsrummet. Ja ja, det kanske dyker upp nånting på Rusta så småningom.

2 kommentarer:

Arina sa...

Den var verkligen snygg och min sambo skulle hata den.

Martina sa...

Jag trodde att sambon skulle skrika av fasa vid åsynen av den, men han tyckte faktiskt att färgerna passade bra ihop.