11 juli 2007

Alla håller ju på med det här

Ska testa det här med blogg ett tag, om jag tycker det är tråkigt/uppdaterar för sällan (vet hur det var med min lunarstormdagbok) så tar jag bort den.

Denna dag, onsdagen den 11 juli, är jag ledig från jobbet *yay* men det betyder inte att jag kan lägga mig i soffan hela dagen (förstås). Det ska tränas, handlas lite, jag ska till optikern och byta ut mina linser (förhoppningsvis), hämta ut bok på biblioteket, kolla hur mycket porto som krävs för att posta en pocketbok... helst ska det också diskas och så ska det väl grillas ikväll, som vanligt på onsdagar. Nästan mindre stressande att jobba...

Såg också på L´s blogg att det är marknad inne i stan idag, få se om jag ids gå lite på den. Min ekonomi för tillfället är något ansträngd så jag har ändå inte råd att köpa nåt, fast det jag brukar handla på marknader är bara kryddor och munkar (mmm, munkar).

Magen påminner mig också om att det kan vara dags att äta frukost.


*Något senare på dagen*
Blev inga munkar, dock 1/4 kg marknadsgodis... nougat och mintkyssar (mmm, mintkyssar).

4 kommentarer:

Sooz sa...

Yes! ännu en i fällan... eh ja jag menar att Välkommen till bloggvärlden! Jag är säker på att du kommer att trivas. Kom i håg att det gör inget om man inte uppdaterar på en vecka - då blir folk bara gladare när man väl gör det :)

Minellie sa...

Det var väl dags ;)

Nu finns länk hit från min blogg så jag kommer väl titta förbi lite nu och då för att uppdatera mig om dina förehavanden!!

Fia sa...

Jag vet inte vad jag ska säga... jag är nästan rörd! =) Mouahaha!!

Chic Fatale sa...

Välkommen till bloggandets "paradis" eller ska jag säga "helvete" ;) //Mia