19 juli 2007

Denna dagen - ett liv

... för att citera farbror Melker. Denna dag har jag varit ledig, och är ganska nöjd med dagen överlag - vi har handlat på Ica Maxi för en obscen summa pengar (men så var det praktiskt taget tomt i kylen också), jag har diskat, städat bort en massa gamla burkar och deras äckliga innehåll ur kylen och även bara legat i soffan, läst Sagan om Mallorea (för säkert 1000:e gången) och druckit te. Snart ska det lagas middag, köttfärssås och spaghetti, och ikväll blir det nog fika på te & äppelmunkar som vi köpte på Maxi =). Mmm, äppelmunkar... Köpte också en ny sorts chips (begränsad utgåva, eller vad det nu stod på påsen), Sommarchips - med gräddfil och dill, ska tydligen vara somrigt det. Men man måste ju prova.

2 kommentarer:

Fia sa...

Vad skönt med en ledig dag! Jag skulle vara ledig imorgon men jag tog ett extra pass, så soffan, harry potter och teet får vänta tills på kvällen.. Om inte vi ska hitt' på nåt? =)

Martina sa...

Får se, jag jobbar till 18 imorgon så jag kommer hem sådär 18.15-18.30, om inget oförutsett inträffar (t.ex. att jag måste jobba över).