24 juli 2007

Me happy!

Idag fick jag min lönespec (äntligen), och jag får häpnadsväckande nog MER pengar än jag trodde! Bland annat för att min timlön plötsligt är något högre än jag fick veta när jag började, och för att skattesatsen är så låg. Men det tackar jag för, hur som helst... Igår fick jag också mitt paket med kläder som jag beställt från Ellos, då var det julafton här hemma när jag packade upp allting och provade. Några saker ska tillbaks men majoriteten ligger nu i min garderob =). Nämnda garderob blev också rensad på ungefär en ica-kasse med gamla kläder som ska till Myrorna/Röda korset. Måste också beställa min vinterjacka innan 13 augusti, eftersom jag har ytterligare en 30%-ig rabatt på Ellos som går ut då. Har även ett gäng andra kläder som jag vill beställa, och åtminstone ett par skor från Have2have.se. Vad har hänt med mig? Måste vara så att jag börjar bli vuxen...

5 kommentarer:

Fia sa...

Vuxen? Snarare shoppinggalen! =)

Anonym sa...

Inte shoppinggalen, bara mer intresserad av kläder. Och det har jag aldrig varit förr...

Sooz sa...

Erkänn... det är dom här du är ute efter eller hur...http://have2have.se/product.asp?product=3314&sub=548&page=1

*flin* Ärligt dock så tack för siten, verkar intressant :)

Martina sa...

Hm, går inte att se vilken länk du skickade... men jag antar att det var nåt extremt horribelt =)

Martina sa...

Fast efter lite trixande med länken så fungerade den, och nej, det är inte de lårhöga lackstövlarna jag var ute efter... men det hade kunnat vara =)