16 juli 2007

Fröken Duktig

Idag har jag varit duktig; inte nog med att jag kom till jobbet i tid trots att jag försov mig och vaknade 20 i 9 (började 9), jag kom även hem till en tom lägenhet och bestämde mig då för att fara och träna. Så jag har varit och simmat, visserligen bara 34 längder istället för de vanliga 40, men det är bättre än ingenting. Viss motivation till träningen fick jag av den nyanlända Josefsson-katalogen, då jag insåg att jag förmodligen inte passar i ett enda av deras klädesplagg för närvarande (jo, de finns i rätt storlek, men därmed inte sagt att de passar). Nu har jag börjat koka potatis till middagen och ska snart gräva fram något passande tillbehör ur kylen.

Sen blir det eventuellt Extreme Home Makeover på tv, och definitivt Lyxfällan kl 21... och imorgon är jag ledig, hurra hurra! Då ska det förmodligen klippas hår och även gås på bio, Transformers, till Tommys förnöjelse =).

2 kommentarer:

Fia sa...

Så du lyckades få ledigt till och med? Sweet, jag trodde du bara bytte till ett tidigare pass.. Själv måste man stiga upp mittinatta å åka å jobba... Blä!

Martina sa...

Nej, jag bytte så att jag jobbar onsdag istället, skulle ju egentligen varit ledig onsdag-torsdag.