12 september 2007

Massage och shopping

Usch, vad "pappa betalar" denna rubrik låter... som nånting som Paris Hilton eller liknande skulle ägna sig åt! Men det är iallafall det jag har gjort idag (trots min tävlingsvinst vågade jag mig alltså utanför dörren). Massagen gjorde ont; hade beställt en medicinsk massage som tar lite mer på djupet vilket var bra för massageterapeuten sa flera gånger "oj, vad stel du är". Så jag bokade ytterligare en misshandel (förlåt, massage) till den 3 oktober.

Efter detta skulle jag möta upp F och hennes kompisar E och L på Roasters, men innan det smet jag in på Din Sko och hittade ett par stövlar som jag köpte för att ha som vinterskor (se bild). Förhoppningsvis så funkar de i storlek 38, de var bra i fötterna men en aning trånga runt vaden. Storlek 39 däremot var gigantiska i fötterna men ok i vaderna. Varför gör de stövlar vars skaft slutar precis där vaderna är som tjockast? Det verkar ju dumt. Nå, iallafall... efter en vaniljlatte på Roasters försvann E och L, och jag och F fortsatte shoppingrundan. F köpte en fin tröja på Lindex och jag hittade slutligen ett par vettiga byxor (förutom att de var för långa då) på H&M. Såg även en brun manchesterkappa där som jag ska gå och prova nån annan dag...

Nu ska jag äta middag, har inte ätit sen frukost så jag känner mig lite matt.

3 kommentarer:

Sooz sa...

Var du på Pro Corpus? Där går jag och jag brukar också ha ont efter :)

Anonym sa...

Nope, på Flora klinik. Är Pro Corpus bra? Billiga?

Sooz sa...

Tja, jag har inte så mycket att jämföra med - 575 för lite drygt en timme av misshandlande. Hon är ruskigt duktig dock Sari - bra på att ge stretch-övningar också.