19 oktober 2008

Bored now (igen)

Våra veckoliga tv-serier (Bones och Terminator: the Sarah Connor chronicles) har bestämt sig för att ta en paus denna vecka, Bones rentav ända fram till 5/11. Why?

Vi har ett avsnitt av Life att se men det sänds på fredagar = jättelänge tills nästa avsnitt...

Och just nu har jag absolut inga bra böcker eller filmer hemma heller. Iallafall inte några som jag vill läsa/se. Imorgon ska vi gå och se Max Payne, men det har jag ju inte mycket nytta av idag... På måndag (tisdag för oss som inte bor i USA) kommer ett nytt Sarah Connor-avsnitt (pausen gällde alltså veckan som var), men fortfarande, det har jag ju ingen nytta av idag.

Bah.

2 kommentarer:

Arina sa...

Jag ser så väldigt många serier så jag brukar snarare dra en lättnadens suck när det är uppehåll.

Martina sa...

Tja, det finns ju tonvis med serier som jag vill se, och en del som jag ser själv, men Bones, Life och Sarah Connor chronicles ser jag och sambon tillsammans.