31 oktober 2008

Önskelista, version 2.0

Jag tänkte uppdatera och fräscha upp min önskelista (den där i högerkolumnen) lite grann, med bilder och länkar och sånt. Så, nu är det bara att alla går ut och köper julklappar till mig! ;)

1. En digitalkamera. Definitivt högst upp på listan. Jag har kikat på den här på Elgiganten, en Samsung S860. Finns i blått, svart och rosa, jag gillar den blåa. Eller den svarta.

2. Kokböcker. Mer specifikt: A Piece of Cake av Leila Lindholm, Två systrars söta av Lisa och Monica Eisenman, Jamie Olivers Hemma hos Jamie och Nigella Express av Nigella Lawson.


3. På DVD: Twin Peaks - Gold Edition, Firefly, Star Trek: The Next Generation (säsong 1-7), House of Eliott (säsong 1-3).

4. De här örhängena. (Det gick inte att lägga upp bilden...)

5. Nemi nummer 6 (jag misstänker dock att jag kanske kommer att få den av Danne).


6. En "Keep calm and carry on"-poster. Finns att köpa här i olika färger, jag är ganska inne på nr 27 (gräs) eller nr 24 (lime). Eller kanske kakao, kaffe, plommon eller åska? Hm, svårt val det där... Grönt är ju iofs alltid snyggt.

7. Presentkort på t.ex. Indiska, Lindex, Åhléns eller diverse andra kläd-, sko- och inredningsbutiker.

8. En symaskin.

Önskelista på böcker kommer senare nån gång, på den andra bloggen...

Inga kommentarer: