29 januari 2009

Systers födelsedag

Igår var vi då på födelsedagsfika för lillasyster R som fyllde 18 år.


Tårtan (en av dem).


Födelsedagsbarnet blåser ut ljusen.


Poserar fint. =)
(Och röda ögon blev det, trots anti-röda ögonblixten.)


En jäkla massa fika. (Tårta nummer två syns i bild.)


Moderskapet och yngsta systern, snart 16 år.


Mormor.


Mammas dvärgpinscher Roofer är helt slut av allt folk och stök.


En tårta är besegrad!

Tja, jag hoppas att den nyblivna 18-åringen var nöjd. Av mig fick hon lite pengar och Stephenie Meyers Om jag kunde drömma, och för säkerhets skull så fick hon kvittot också om hon skulle vilja byta den - men hon sa att den vill jag INTE byta, så då tog jag snabbt tillbaka kvittot. ;)

Annars fick hon nog mest pengar, tror jag, men det är ju det man vill ha i den åldern... och dessutom måste hon ju börja spara ihop till ett körkort snart. ;) Men hon har faktiskt varit duktig och skaffat ett extrajobb; numera, om man går på Waynes Coffee på lördagarna och ser en söt blondin i sena tonåren bakom disken så är det R! Hon är så duktig så. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj! vad "lilla" r har blivit lik er kära mor!

Martina sa...

Ja, visst är hon?